dissabte, 7 de febrer del 2009

COCOS i PALMERES a GOA, DESPEDIDA i JA SOC BANGKOK!

Iepaaaaa!!!!

Doncs si, cocos i palmeres a punta pala!!! Així és Goa. Un petit estat de l'india influenciat pels portuguesos que realment no sembla india. Tot és net!!!

Aquí i vam passar 6 dies. Vam llogar una moto (scooter) i a veure país. Ni casco, ni papers, ni res de res. Tot és molt maco eh? Doncs no! Un dia ens va parar la policia i ens volia multar perquè no portàvem el carnet de conduir internacional, ens demanava 10 euros. Al final, en vam pagar dos i tots tan contents, jajaja!!! Precisament aquell dia no portàvem diners!!!

Aquests dies van ser molt relaxants. I és que... que millor que acabar un viatge de parella en un lloc tropical. Cada dia anàvem a una platge diferent. T'aixecaves, esmorzaves, pensaves que fer aquell dia, pujaves a la moto i a jeure o menjar. Sobretot un far de menjar!!!, peix i gambes per quatre duros i menjar de disseny (al Sublim restaurant) per poca cosa mes.
PD: Jesús i Maria, aquí ens vam fotre un tiberi amb vi inclòs a la vostre salut que encara estem rebotits. Moltes gracies i disfruteu del pis!!!

En quan a les platges de Goa, és un autentic espectacle on i pots veure de tot: vaques, porcs, dones índies banyant-se vestides, militars, gent demanant i un sinfin de mes coses. Molt divertit!!!
Però no nomes vam estar a la platges amb els Hippies poiosos i cargats de calers!!! També vam estar en zones interiors. Vam estar contemplant la Vella Goa, ple d'esglésies i convents; Navegant amb canoes enmig d'un riu i de manglars on en principi hi havies molts ocells. Al final lo únic que vam agafar va ser una insol'lacio.Va estar be perquè al final una famila aburgesada de canada ens ho van pagar.

Desprès de 6 dies de total relax, teníem que tornar cap a Bombay. Nomes de pensar-hi ja tremolava. Quina ens en passaria aquest cop? Doncs si, vam agar el tren nocturn que cobria els 700 km fins a la capital i de cap cap a l'hotel. De fet és el millor hotel que havíem estat en 3 mesos!!! La nostra sorpresa va ser veure que era un hotel de la secta Hare Krishna i allò estava ple de personatges disfressats i que en comptes de dir hola et deien hare Krishna!!!
Mireu com son les sectes que fins i tot a la habitacio teníem la seva bíblia i lo mes fort de tot un fil musical amb la següent inscripció (per flipar):

Desprès de passar una nit de meditacio absoluta, era hora d'anar cap a l'aeroport. Aquí ens separàvem. La Mònica a les 9 cap a casa i jo, a les 12 cap a l'altre costat, cap a Bangkok. Vam intentar fer el comiat el menys dramàtica possible, però almenys per la meva part, se'm va encongir el cor en veure-la marxar.
Mònica, moltes gracies per tot el que has fet per mi i per la teva companyia en el principi d'aquest llarg viatge. Ens veiem a New Zeland!

Estava sol!!! Quina sensació tant estrany desprès de tants dies!!! Vaig matar el temps amb una maquina rollo tetris que hi havia a l'aeroport. Vaig batre el record!!! Fins que vaig aixecar el cap i vaig llegir: TG380 Thai airway CANCELLED!!! La mare que ho va parir tot junt!!! Un altre cop embarcat a Bombay!!! Vaig anar a la taquilla i em van dir que si volia sortir a les 23h o cancel·lar el meu vol. No m'ho vaig pensar ni un moment. Marxo a les 23! No vull passar una nit mes a Bombay!
Em van vindre a buscar amb un taxi i em van portar a un hotel. I quin hotel!!! De 5 estrelles!!!Jo vestit com un drapaire i aquell sentíssim hall tot de marbre i personatges que em portaven la maleta? Em vaig sentir el rei del mambo!!! Vaig entrar a la habitació i vaig flipar: parquet, TV, llit de làtex, a/c, mobles de fusta, nevera, menjar, tetera, els diaris i un sinfin de pijades de tot tipus.Però el que vaig veure primer va ser una banyera!!! Quant de temps sense banyar-me!!! Vaig emplenar-la, em vaig treure la roba, vaig agafar el diari i cap a l'aigua!!! Mi vaig quedar adormit amb els patitos fent-me companyia!!!
Vaig anar a dinar. Bufet lliure i de luxe. Em va costar mes l'aigua que un dia a qualsevol en un guest house. A mitja tarda em van portar quatre pastetes a la habitacio. Quina pijaria mes pija, no?
Total, a les 8 del vespre m'esperava un santíssim Mercedes a la porta de l'hotel, amb un botons obrin-me la porta i portant-me la maleta. Em van portar a l'aeroport i al final vaig poder volar. L'espera va valer la pena!!!

Sóc a Bangkok!!! L'aeroport sembla tret d'una peli de ciència ficció. Agafo un bus i cap a la city. Desprès de 3 hores trobo una habitació econòmica. L'endema i desprès de fer reconeixement de territori, vaig conèixer una parella de bascos. Ens vam avenir de seguida.
Xerrant xerrant em van explicar que havien fet Laos i Cambotja amb bici i ara marxaven sense elles cap a Indonèsia. Jo els i vaig dir que volia anar cap a Birmània (Myanmar).
Al final he canviat de plans i me'n vaig cap a Laos i Cambotja i lo mes fort de tot es que m'han deixat la seva bici amb les alforges. Que ben parit!!! Encara queda gent com cal en aquest mon!!!A l'abril ens retrobarem a Bangkok i els i tornaré la bici.

Salut i fins la pròxima!!! Una abracada a tots!!!

Anònim ha dit...

Veig que la Mònica no m’ha fet cas... encara que ella ja no estigui per “aquells móns”
seguiré fidel al blog i al teu viatge. No deixis d’explicar coses i de penjar fotos. Ànims i endavant!

Marta (d'Oix)

Elisabet ha dit...

No em parlis de comiats que cada cop que m'hi trobo em costa més...

M'ha molat la primera foto amb el coco, estic just a l'altre costat de món però bec el mateix, AGUA DE COCO!!

Petons i vigila amb la bici!

JORDI QUELLOS LLOBET ha dit...

Hola Marta, ja li vaig dir jo que et fes cas... pero...,
Be, gracies per seguir el blog. S'agraiex la companyia!

Ei Beti!, no val res de res aquesta aigua! Una abracada marinera "d'aigua dolca"!

pau ha dit...

Nen que vagi molt bé per l'orient llunyà. Ja se que últimament no ens vèiem massa però se't troba a faltar.
Avui la nena fa tres mesos.
Una abraçada.
Pau

francesc ha dit...

EM FAS MOLTA ENVEJA!!!!ARA AMB BICICLETA!!!ENJOY YOUR TIME EMBARQUES!!!

JORDI QUELLOS LLOBET ha dit...

Gracies, disfrutare tant com pugui!! Ja em fa mal el cul i nomes porto 5 km!!! jajaja
Pau, jo tambe us trobo a faltar. Si estiguessiu per aqui riuriem lo que no esta escrit!!!
Salut i a tivar a muerte que teniu el blog parat!!!

Ei nano!
Ja pots apretar el cul que d'aquí al mes d'abril encara falta. Tindràs tot el cul com una durícia. JAAAAAAA!
Apreta fort que fa pujada!Ànims valent.
Santi

Anònim ha dit...

Mariquita!!!!! jejjeje això d'internet, ara ja se escriure en aquest dietari..... Bè ens veiem per aqui, no paris d'escriure que aixi no ens desconectem de tu. peta, vigila a banckok que fan canvis de sexe i...ja pots apendre anglès.....no sigui que t'equivoquis
cuida't

Guapíssim!!Quines fotos...ànims i a pedalar fort,que això ens fa ser + grans i sobretot no paris d'escriure que pensem moltíssim amb tu, aquesta tarda en parlavem amb en Marc.
Un petonas i vigila.
Tània

Anònim ha dit...

Ei!!! Això de Goa si que està bé i no parlem de l'hotelàs de Bombay, quin "lujo", una mica també va bé, però ja t'ha passat l'edat de jugar amb aneguets!!!
Vigila amb la bici!!! Un petonàs
Tia i tui

MIXVOLTAALMON ha dit...

Ei guapo!!! MOLTA SORT!!! i Monica, molts anims...ja veuras que passa depressa (ara que no ens sent en Jordi) UNA ABRACADA MOLT FORTA ALS DOS I A DISFRUTAR!!!