dissabte, 28 de febrer del 2009

Tubbing i capital city

Tubbing!!!

I que collons es això del tubing? "Doncs, alla vamos!!!"

Us en recordeu que ens vam quedar en que estava a Vang Vieng? Doncs be, resulta que aquesta població es troba al costat d'un fantàstic riu el qual esta rodejat de mare-velloses muntanyes càrstiques. Un paisatge immillorable!

Però be, anem al gra! El Tubbing consisteix en llençar-se per el riu amb un pneumàtic de tractor al cul, jajaja!!! Però si a sobre i afegeixes que els 3,5 km que dura el recorregut esta ple de bars, tirolines, tobogans i.... etc. el tema es converteix en un espectacle!!! Millor que el water world!!!

Doncs aixo vam fer. Ens vam llevar d'hora, vam llogar el pneumatic i carregat tot al tuk tuk cap a l'aigua.

La cosa era imillorable avans de posar-nos a l'aigua ja ens estaven servint Lau Lao, el famos licor d'arros. I es clar, no vam pas dir que no!!! Pero es que al cap de 200m d'anar per l'aigua ja estavem parats a una altre bar!!! A part de cerveses, whiski i tot el que vulguis, la carta tambe estava composta per (mirar fotos). I lo bo es que et donaven la galleda i anar xupant pel riu!!!

I es que a part de bars, tal i com us he dit esta ple d'atraccions: tirolines, tobogans gegants, trapezis etc... Per que us en feu una idea aquest soc jo literalment volant! Vaig acabar amb l'esquena com un cromo!

La historia esta en que dels 3,5 km que teníem que fer, en devíem fer casi 3. A les 6 de la tarda teníem que tornar el material i vam agafar un tuk tuk i cap al poble! Sort perquè sinó encara i seriem!
Aquella nit vam celebrar el meu aniversari un altre cop. I es que qualsevol excusa era bona per seguir el ritme que portàvem hi ha Vang Vieng a part de natura, hi havia molta festa!!!

L'endema mig destrossats, vam llogar una moto i de visita a les coves i els llacs de la zona! Deu n'hi d'or amb la Cova sense cap senyal!!!

A partir d'aqui em separava definitivament de la gent amb qui feia una setmana que viatjava. I com no ho vam celebrar de valent. Sort que els xiringuitos tancant aviat!!

Cap a la capital city

L'endema de bon mati, vaig començar a pedalar. Tenia previst fer 90km i la cosa va acabar amb 150! El que tenia que fer amb 2 dies ho vaig fer amb un.
Us explico l'embarcada: desprès de 80 km vaig agafar una carretera secundaria. Em pensava trobar un guest house que tenia marcat i no el vaig trobar ni en pintura! Total que durant 50 km no pas del tot plans hi ha 38C, vaig estar buscant allotjament i no en vaig trobar!!! Al final desesperat, amb una insolació de 2 parells de nassos i amb 130km a sobre em vaig decidir posar-me a fer dit. No hi havia ningú!!! Vaig tindre que pedalar 20km mes, per arribar a un refutut poble on vaig carregar la bici a un pick-up que em va dur a la capital. Però no pas al centre. El molt cabró (amb perdo) em va deixar 12 km a les afores!!! Aixi que agafa la bici i fins al centre!!! Al final vaig arribar!!!

Buscant allotjament a la capital, Vientiane, em vaig trobar els companys que feia una setmana que estava amb ells. Ells es van sorpendra pero jo encar mes!!! Que petit es el mon!!!

Vam pesar el dia junts. L'endema, encara em durava la insolacio i no vaig ser capac d'anar a veure monuments. Em vaig estirar sota un porxo de canya que m'aguantava el sol que queia amb furia i em vaig posar a llegir mentres contemplava el Mekong que brillava com purpurina. Vaig dinar, vaig seguir llegint i em vaig quedar dormit. Quin plaer tant grant!!!

Desprès de dos dies de repòs i de despedir-me dels companys, bicicleta i cap al sud. Porto 2 dies pedalant una mitja de 95km diaris i dormint en petits pobles vora els rius.

Avui dia 28, al final de la jornada de pedalar he agafat un bus que m'ha dut 150 km mes al sud, a Thaekek, Pel que he llegit hi han uns paratges forca impressionants i desconeguts on val la pena estar-hi uns dies. Ja us explicaré!!!

Una abraçada tots!!!

PD: Ruso, tot Vang Vieng et coneix. Jajajaja!!!!


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!!! Que n'aprenguin...a water wold...jeje!!!
Cuida't molt Jordi i vigila el sol.
Un petonàs molt gran valent!!!

Tània.

Anònim ha dit...

Hola nanu! Mola Vang Vieng eh??? Jo no em vaig atrevir amb la tirolina, però el tobogant també em va destroçar l'esquena. Tenim una foto al mateix restaurant! Quina gràcia...Disfruta a tope!!!

Anònim ha dit...

Apa, quina gresca a l'aigua. M'agraden les fotos que has penjat sembla tranquil això, la dels parasols de colors és molt vistosa. Compte amb el sol i els quilòmetres!!!. Un petó tia i tui

RUMBA TEAM ha dit...

iep nanoooooooo!!!

ja vei que tot va sobre rodes...jo acabo d'arribar de jordania, tot de puta mare , ja veures quatre fotiquis el blog!!
una abraçada i molta energia tot i que vei que no ten falta.

salut cabro

Anònim ha dit...

Ei xiquet!!! a vore si actualitzem el bloc que els que et seguim et trobem a faltar.

Petunikus

francesc ha dit...

vas peu abaix màquines....no pares ni un moment....
ahir vaig rebre la teva segona postaliqui....i encara no som família nombrosa...fins molt aviat traveller!!!